Elektrikli ocak kullanan var mı ?
6
●90
- 23-09-2020, 17:59:01Selam, aramızda elektrikli ocak kullanan var mı ? Hakkında bilgi almak istiyorum faturaya ne kadar etki ediyor, herhangi bir sorunu oluyor mu, önerdiğiniz ya da sizin kullandığınız marka-model nedir?
- 23-09-2020, 18:05:22Elektrikli ocak pişmanlıktır. Ay sonu faturası, kullanım zorluğu, her açıdan randımanlı olmayışı illallah ettirir. Tavsiye etmiyorum.
- 23-09-2020, 18:07:47Şu ürünü aldım 4 ay önce (2.999 TL idi) çok memnunum
normal gazlı ocağın 2 dakikada kaynattığı suyu 15 saniyede kaynatabiliyor çok güçlü bir ocak ayrıca enerji kaybıda olmuyor tava ocağa yapışık olduğu için,demek istediğim gazlı ocaklarda enerji yanlara saçılıp ortamı ısıtabiliyor verimlilik %100 değıl bu ocaklarda enerji kaybı yok %100 verimlilik ile çalışıyor
https://www.trendyol.com/siemens/eu6...ocak-p-5015985 - 23-09-2020, 18:10:49fatura durumu nedir hocamEightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2020, 19:03:04sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
220tl geliyor fakat benim ocak dışında 3 makina pc çalışiyor evde 7/24 açık şekilde
açıkcası doğalgazla birebir ayni diyebilirim giderini çünku enerji kaybı yok verilimlik %100
bu ocağin en sevdiğim özelliği geri sayımı olması sırf bu yüzden almiştım,
yemeğimi yapıyorum süresini ayarlıyorum süresi geçtikten sonra otomatik kapanıyor.
silmeside çok basit dümdüz çünkü