• 23-09-2020, 17:59:01
    #1
    Selam, aramızda elektrikli ocak kullanan var mı ? Hakkında bilgi almak istiyorum faturaya ne kadar etki ediyor, herhangi bir sorunu oluyor mu, önerdiğiniz ya da sizin kullandığınız marka-model nedir?
  • 23-09-2020, 18:05:22
    #2
    Elektrikli ocak pişmanlıktır. Ay sonu faturası, kullanım zorluğu, her açıdan randımanlı olmayışı illallah ettirir. Tavsiye etmiyorum.
  • 23-09-2020, 18:07:47
    #3
    Şu ürünü aldım 4 ay önce (2.999 TL idi) çok memnunum

    normal gazlı ocağın 2 dakikada kaynattığı suyu 15 saniyede kaynatabiliyor çok güçlü bir ocak ayrıca enerji kaybıda olmuyor tava ocağa yapışık olduğu için,demek istediğim gazlı ocaklarda enerji yanlara saçılıp ortamı ısıtabiliyor verimlilik %100 değıl bu ocaklarda enerji kaybı yok %100 verimlilik ile çalışıyor

    https://www.trendyol.com/siemens/eu6...ocak-p-5015985
  • 23-09-2020, 18:10:49
    #4
    EightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu ürünü aldım 4 ay önce (2.999 TL idi) çok memnunum

    normal gazlı ocağın 2 dakikada kaynattığı suyu 15 saniyede kaynatabiliyor çok güçlü bir ocak ayrıca enerji kaybıda olmuyor tava ocağa yapışık olduğu için,demek istediğim gazlı ocaklarda enerji yanlara saçılıp ortamı ısıtabiliyor verimlilik %100 değıl bu ocaklarda enerji kaybı yok %100 verimlilik ile çalışıyor
    fatura durumu nedir hocam
  • 23-09-2020, 19:03:04
    #5
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fatura durumu nedir hocam

    220tl geliyor fakat benim ocak dışında 3 makina pc çalışiyor evde 7/24 açık şekilde
    açıkcası doğalgazla birebir ayni diyebilirim giderini çünku enerji kaybı yok verilimlik %100

    bu ocağin en sevdiğim özelliği geri sayımı olması sırf bu yüzden almiştım,

    yemeğimi yapıyorum süresini ayarlıyorum süresi geçtikten sonra otomatik kapanıyor.

    silmeside çok basit dümdüz çünkü
  • 23-09-2020, 19:27:46
    #6
    Felaket elektrik çekiyor
  • 23-09-2020, 19:29:37
    #7
    Elektrikle ısınma, ısıtma pahalıya gelir.