Selam, aramızda elektrikli ocak kullanan var mı ? Hakkında bilgi almak istiyorum faturaya ne kadar etki ediyor, herhangi bir sorunu oluyor mu, önerdiğiniz ya da sizin kullandığınız marka-model nedir?