fatura durumu nedir hocam
220tl geliyor fakat benim ocak dışında 3 makina pc çalışiyor evde 7/24 açık şekilde
açıkcası doğalgazla birebir ayni diyebilirim giderini çünku enerji kaybı yok verilimlik %100
bu ocağin en sevdiğim özelliği geri sayımı olması sırf bu yüzden almiştım,
yemeğimi yapıyorum süresini ayarlıyorum süresi geçtikten sonra otomatik kapanıyor.
silmeside çok basit dümdüz çünkü