sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatura durumu nedir hocam

220tl geliyor fakat benim ocak dışında 3 makina pc çalışiyor evde 7/24 açık şekilde
açıkcası doğalgazla birebir ayni diyebilirim giderini çünku enerji kaybı yok verilimlik %100

bu ocağin en sevdiğim özelliği geri sayımı olması sırf bu yüzden almiştım,

yemeğimi yapıyorum süresini ayarlıyorum süresi geçtikten sonra otomatik kapanıyor.

silmeside çok basit dümdüz çünkü