EightStreet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu ürünü aldım 4 ay önce (2.999 TL idi) çok memnunum

normal gazlı ocağın 2 dakikada kaynattığı suyu 15 saniyede kaynatabiliyor çok güçlü bir ocak ayrıca enerji kaybıda olmuyor tava ocağa yapışık olduğu için,demek istediğim gazlı ocaklarda enerji yanlara saçılıp ortamı ısıtabiliyor verimlilik %100 değıl bu ocaklarda enerji kaybı yok %100 verimlilik ile çalışıyor
fatura durumu nedir hocam