• 14-09-2020, 02:02:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu gün kargo gelmiş heralde bana evde değildim pazar günü diye pazar günü dağıtım yapıyormu bunlar ben pazartesi günü gelecek sandım

  • 14-09-2020, 02:03:36
    #2
    Adamlara geç kalıyorlar diye kızamıyorum. Çünkü Cumartesi gelmedi diye söylenmiştim. Pazar günü getirmişlerdi. Vızır vızır çalışıyorlar Büyük şoka uğramıştım.
  • 14-09-2020, 02:05:08
    #3
    Normalde yapmamaları lazım ama kampanya dönemlerinde bazen yoğunluktan dolayı yapıyorlar yinede gelmeden haber varmaları lazımdı
  • 14-09-2020, 02:04:51
    #4
    semo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlara geç kalıyorlar diye kızamıyorum. Çünkü Cumartesi gelmedi diye söylenmiştim. Pazar günü getirmişlerdi. Vızır vızır çalışıyorlar Büyük şoka uğramıştım.
    ya bana pazar günü gelmez dediler bende o yüzden dışarı çıktım pazartesi gelecek umuduyla boşuna kargo parasımı verdim ben şimdi bide kendim alıp gelecem kargoyu
  • 14-09-2020, 02:08:10
    #5
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bana pazar günü gelmez dediler bende o yüzden dışarı çıktım pazartesi gelecek umuduyla boşuna kargo parasımı verdim ben şimdi bide kendim alıp gelecem kargoyu
    Haklısınız. Habersiz, sessiz sedasız gelmeleri tamamen hatadır. Durumu şubeyi arayarak (yüksek ihtimalle açmayacaklar ) bildirebilirsiniz. Açmazlarsa merkezi arayın. Şikayetinizi ISRARLA, AZİMLE belirtin.Yapılan hareketi savunurlarsa "Tüketici haklarına sizi şikayet edeceğim" şeklinde basit bir tehdit savurursanız genelde işleri yoluna koyuyorlar

    edit: ben genelde uğraşmıyorum. kargo şubeye geliyor. ben bisikletle gidip alıyorum. hem sporumu yapıyorum. hem kargocuların üstünden yük alıyorum
  • 14-09-2020, 02:10:29
    #6
    en sağlamı yurtiçi abi geliyoruz aşağıya inermisin diye arıyorlar, normalde indirmezler fakat benim kargolar min 30-40 desi olduğundan yardıma çağırıyor kurye. Sürat ile hiç çalışmadım ama o kadar kötü yorumu var tabiki her şubeyi bir tutamayız. Onlarda bayii sistemi ile çalışmaktalar.