
Sürat Kargo İle İlgili
5
●148
- 14-09-2020, 02:04:51ya bana pazar günü gelmez dediler bende o yüzden dışarı çıktım pazartesi gelecek umuduyla boşuna kargo parasımı verdim ben şimdi bide kendim alıp gelecem kargoyusemo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2020, 02:08:10Haklısınız. Habersiz, sessiz sedasız gelmeleri tamamen hatadır. Durumu şubeyi arayarak (yüksek ihtimalle açmayacaklarDarkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) bildirebilirsiniz. Açmazlarsa merkezi arayın. Şikayetinizi ISRARLA, AZİMLE belirtin.Yapılan hareketi savunurlarsa "Tüketici haklarına sizi şikayet edeceğim" şeklinde basit bir tehdit savurursanız genelde işleri yoluna koyuyorlar 
edit: ben genelde uğraşmıyorum. kargo şubeye geliyor. ben bisikletle gidip alıyorum. hem sporumu yapıyorum. hem kargocuların üstünden yük alıyorum
- 14-09-2020, 02:10:29en sağlamı yurtiçi
abi geliyoruz aşağıya inermisin diye arıyorlar, normalde indirmezler fakat benim kargolar min 30-40 desi olduğundan
yardıma çağırıyor kurye. Sürat ile hiç çalışmadım ama o kadar kötü yorumu var tabiki her şubeyi bir tutamayız. Onlarda bayii sistemi ile çalışmaktalar.
Büyük şoka uğramıştım.