semo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlara geç kalıyorlar diye kızamıyorum. Çünkü Cumartesi gelmedi diye söylenmiştim. Pazar günü getirmişlerdi. Vızır vızır çalışıyorlar Büyük şoka uğramıştım.
ya bana pazar günü gelmez dediler bende o yüzden dışarı çıktım pazartesi gelecek umuduyla boşuna kargo parasımı verdim ben şimdi bide kendim alıp gelecem kargoyu