en sağlamı yurtiçi

abi geliyoruz aşağıya inermisin diye arıyorlar, normalde indirmezler fakat benim kargolar min 30-40 desi olduğundan

yardıma çağırıyor kurye. Sürat ile hiç çalışmadım ama o kadar kötü yorumu var tabiki her şubeyi bir tutamayız. Onlarda bayii sistemi ile çalışmaktalar.