Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya bana pazar günü gelmez dediler bende o yüzden dışarı çıktım pazartesi gelecek umuduyla boşuna kargo parasımı verdim ben şimdi bide kendim alıp gelecem kargoyu
Haklısınız. Habersiz, sessiz sedasız gelmeleri tamamen hatadır. Durumu şubeyi arayarak (yüksek ihtimalle açmayacaklar ) bildirebilirsiniz. Açmazlarsa merkezi arayın. Şikayetinizi ISRARLA, AZİMLE belirtin.Yapılan hareketi savunurlarsa "Tüketici haklarına sizi şikayet edeceğim" şeklinde basit bir tehdit savurursanız genelde işleri yoluna koyuyorlar

edit: ben genelde uğraşmıyorum. kargo şubeye geliyor. ben bisikletle gidip alıyorum. hem sporumu yapıyorum. hem kargocuların üstünden yük alıyorum