• 11-09-2020, 15:50:51
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl bir yokluktu ki bu telefon sattınız çok merak ettim açıkçası.
    Bu nasıl laf ya ? Bunu sorgulamak size mi düşer ? İnsanların durumlarını bilmeden böyle saçma bir yorum yapmışsınız. Allah düşürmesin. Başınıza gelmeden de anlamazsınız muhtemelen arkadaşı.
  • 11-09-2020, 15:59:35
    #20
    Berkanistif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi hocam o mesajlar durmuyor ama telefonu geçmişe yüklemeye denesek çıkar ya da dediğim gibi ben bugün bile konuşur bunların kanıtlarını almaya çalışırım. Üzüldüğüm nokta hediyeydi yani ne diceğimi ne yapıcağımı şaşırdım bu konuda.
    Geçmiş olsun hocam. Eğer hediye ettiğine dair güçlü bir kanıtınız yoksa çalıntı bile diyebilirler. Bu konuda uyarayım. Umarım her şey gönlünüzce plur
  • 11-09-2020, 16:04:57
    #21
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Eğer hediye ettiğine dair güçlü bir kanıtınız yoksa çalıntı bile diyebilirler. Bu konuda uyarayım. Umarım her şey gönlünüzce plur
    Son sorum hocam Kadiköy'de kafede oturmuştuk hem o kafede resmimiz var hem kamera kayıtları vs. zorlasak bu bana önemli bir kayıt değil mi?
  • 11-09-2020, 16:08:04
    #22
    Whatsapp görüşmeleri mahkemede delil sayılmaz, sms ler sayılır. bilginiz olsun. geçmiş olsun ayrıca.
  • 11-09-2020, 16:25:09
    #23
    byfrodo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl laf ya ? Bunu sorgulamak size mi düşer ? İnsanların durumlarını bilmeden böyle saçma bir yorum yapmışsınız. Allah düşürmesin. Başınıza gelmeden de anlamazsınız muhtemelen arkadaşı.

    yav ne diyon hocam sen kendindemisin herkes biri birşey dese de linç etsek kafasında gerçekten merak ettiğim için sordum yargıladığım için değil. Herkes bir havalarda bir kafalarda ya.
  • 11-09-2020, 16:43:02
    #24
    Berkanistif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son sorum hocam Kadiköy'de kafede oturmuştuk hem o kafede resmimiz var hem kamera kayıtları vs. zorlasak bu bana önemli bir kayıt değil mi?
    Hocam önemli kayıt fakat 1 sene önceki kayıtları acaba tutuyorlar mıdır?