mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam. Eğer hediye ettiğine dair güçlü bir kanıtınız yoksa çalıntı bile diyebilirler. Bu konuda uyarayım. Umarım her şey gönlünüzce plur
Son sorum hocam Kadiköy'de kafede oturmuştuk hem o kafede resmimiz var hem kamera kayıtları vs. zorlasak bu bana önemli bir kayıt değil mi?