Geçmiş olsun hocam. Eğer hediye ettiğine dair güçlü bir kanıtınız yoksa çalıntı bile diyebilirler. Bu konuda uyarayım. Umarım her şey gönlünüzce plur
Son sorum hocam Kadiköy'de kafede oturmuştuk hem o kafede resmimiz var hem kamera kayıtları vs. zorlasak bu bana önemli bir kayıt değil mi?