Berkanistif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son sorum hocam Kadiköy'de kafede oturmuştuk hem o kafede resmimiz var hem kamera kayıtları vs. zorlasak bu bana önemli bir kayıt değil mi?
Hocam önemli kayıt fakat 1 sene önceki kayıtları acaba tutuyorlar mıdır?