• 11-09-2020, 15:13:11
    #10
    hazretionder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu demen hoş değil . Şöyle ki kimin ne durumda olduğunu bilemezsin . Herkes maddi konuda iyi değil . Ne yazık ki asgari ücret ile 3-4 çocuklu aileler geçiniyor .

    Ön yargılı davranmışın hocam ben yargıladığımdan demedim gerçekten merak ettiğimden söyledim.Neyse sorun değil.
  • 11-09-2020, 15:15:32
    #11
    Berkanistif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet evet telefon faturası onun üstüne. Sanırım bir türlü ikna etmem gerekiyor ve anlaşılan şu ki oda geçici bir süre olacak. Mahkemeye verse nasıl bir sonuç oluyor onu bilsem artık gözü karartıp vermiyorum demeyi düşünüyorum. Telefonu kapattırsa firmadan telefoncuya sattım bide ordan başıma dert alıcam az buz para da değil 4000 ve ben kredi kartı bile kullanan insan değilim olsa çekip vericem. Delirme durumuna geldim sizlere sormak istedim
    mahkemede karar aleyhinize çıkar yüksek ihtimalle, telefon + faizi + avukat masrafları (iki telefon olur.)
    razı etmeye çalışın az bir para vs. mutlaka bunu da belgelemeniz lazım. mesela parayı gönderin not düşün, iphone8lus hediyesi karşılığında vs. gibi.
    çünkü gelip imza atmaz sizle anlaştığına dair, sanmıyorum.

    whatsapp mevzularında insanlar ben yazmadım diye çıkıyor işin içinden. bir de mahkemeye mantıklı gelmez. neden size iphone8 plus alıyor. bir de sizi neyle suçlayacakları belli değil.çaldı bile diyebilirler eğer çok zor durumla kalırlarsa. (insan başına gelmeden bilemez. ama çok acımasız davalar görüyoruz.)
  • 11-09-2020, 15:20:54
    #12
    Hocam merhabalar avukat değilim ama eğer elinizde bahsettiğiniz gibi konuşma ve şahit varsa sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.Ek olarak,Bir telefon için dava açmasına şaşırdım sanırım size bayağı kinlenmiş Ayrıca mahkemeye ne diyecek çaldımı diyecek? bir bilginiz varmı ? madem çaldınız o telefonu neden bunca zaman açmadıda şimdi açtı? bunlarda mantıksız işler hocam,Ben davanın sizin lehinize sonuçlanacağı fikrindeyim.
  • 11-09-2020, 15:22:44
    #13
    Oksimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar avukat değilim ama eğer elinizde bahsettiğiniz gibi konuşma ve şahit varsa sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.Ek olarak,Bir telefon için dava açmasına şaşırdım sanırım size bayağı kinlenmiş Ayrıca mahkemeye ne diyecek çaldımı diyecek? bir bilginiz varmı ? madem çaldınız o telefonu neden bunca zaman açmadıda şimdi açtı? bunlarda mantıksız işler hocam,Ben davanın sizin lehinize sonuçlanacağı fikrindeyim.
    Hocam şey beklemiş ya sevgili olmamızı bir gelecek ama ben söyledim bizden bişey olmaz organizasyon işi yapıyorum. Yapıyordum hatta corona olana kadar benimle çalışıyordu. Bir bela ettik başımıza bu böyle değildi.Daha cevap vermedim akşam üstü son kez aricam
  • 11-09-2020, 15:28:09
    #14
    Berkanistif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şey beklemiş ya sevgili olmamızı bir gelecek ama ben söyledim bizden bişey olmaz organizasyon işi yapıyorum. Yapıyordum hatta corona olana kadar benimle çalışıyordu. Bir bela ettik başımıza bu böyle değildi.Daha cevap vermedim akşam üstü son kez aricam
    Hocam bahsettiğiniz gibi bir hırsdan dolayı ise bunuda mahkemede söyleyebilirsiniz zaten işte bir mantık hatası var telefon ne zaman alınmış dava ne zaman
  • 11-09-2020, 15:39:38
    #15
    Oksimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bahsettiğiniz gibi bir hırsdan dolayı ise bunuda mahkemede söyleyebilirsiniz zaten işte bir mantık hatası var telefon ne zaman alınmış dava ne zaman
    Teşekkürler hocam hatta cevap veren herkese teşekkürler anlık bir post gelirse takipteyim şuan
  • 11-09-2020, 15:41:44
    #16
    Hocam telefon sahibinin elinden rızasıyla çıkmış değil mi? Size hediye etmiş anladıpım kadarıyla. Eğer iyiniyetinizi kanıtlar ve hediye oldupunu kanıtlarsanız geçmiş olsun. Hiçbir şey yapamaz. Gönlünüzü ferah tutun
  • 11-09-2020, 15:42:43
    #17
    Zilyetlikle beraber mülkiyeti de kazandınız. O malı sizden almasının imaknı sizin anlattığınız bilgiler ışığında imkansız. Alırsa hırsızlık suçunu işlemiş olur
  • 11-09-2020, 15:44:25
    #18
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefon sahibinin elinden rızasıyla çıkmış değil mi? Size hediye etmiş anladıpım kadarıyla. Eğer iyiniyetinizi kanıtlar ve hediye oldupunu kanıtlarsanız geçmiş olsun. Hiçbir şey yapamaz. Gönlünüzü ferah tutun
    Tabi tabi hocam o mesajlar durmuyor ama telefonu geçmişe yüklemeye denesek çıkar ya da dediğim gibi ben bugün bile konuşur bunların kanıtlarını almaya çalışırım. Üzüldüğüm nokta hediyeydi yani ne diceğimi ne yapıcağımı şaşırdım bu konuda.