hazretionder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu demen hoş değil . Şöyle ki kimin ne durumda olduğunu bilemezsin . Herkes maddi konuda iyi değil . Ne yazık ki asgari ücret ile 3-4 çocuklu aileler geçiniyor .

Ön yargılı davranmışın hocam ben yargıladığımdan demedim gerçekten merak ettiğimden söyledim.Neyse sorun değil.