Hocam merhabalar avukat değilim ama eğer elinizde bahsettiğiniz gibi konuşma ve şahit varsa sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.Ek olarak,Bir telefon için dava açmasına şaşırdım sanırım size bayağı kinlenmiş

Ayrıca mahkemeye ne diyecek çaldımı diyecek? bir bilginiz varmı ? madem çaldınız o telefonu neden bunca zaman açmadıda şimdi açtı? bunlarda mantıksız işler hocam,Ben davanın sizin lehinize sonuçlanacağı fikrindeyim.
Hocam şey beklemiş ya sevgili olmamızı bir gelecek ama ben söyledim bizden bişey olmaz organizasyon işi yapıyorum. Yapıyordum hatta corona olana kadar benimle çalışıyordu. Bir bela ettik başımıza bu böyle değildi.Daha cevap vermedim akşam üstü son kez aricam