• 11-09-2020, 00:04:56
    #1
    Merhabalar, XS nasıl bir cihaz iş görür mü tam ekran telefonlarda Apple'ın?
  • 11-09-2020, 00:06:08
    #2
    Güzel bir cihaz fakat batarya konusunda sizi daha mutlu etmesini istiyorsanız 11 veya xr bakabilirsiniz.
  • 11-09-2020, 00:06:51
    #3
    byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir cihaz fakat batarya konusunda sizi daha mutlu etmesini istiyorsanız 11 veya xr bakabilirsiniz.
    XR çocuk oyuncağı gibi hocam ya çok basit bir telefon, her şeyi yazılımla kapatmışlar açıklarını.
  • 11-09-2020, 00:09:20
    #4
    Xs kullanıcısıyım, 11 öneririm, xr bulaşmayın bile hocam.
  • 11-09-2020, 00:09:46
    #5
    Xs max kullanıyorum, ilk kez yeni bir amiral gemisini almak istemedim. 11 pro max bana göre iPhone’nin zen felsefesinden uzak bir telefon ve yine bana göre xs max iPhone’nin şuan da ki en iyi telefonu.
  • 11-09-2020, 00:10:27
    #6
    EnesErsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xs max kullanıyorum, ilk kez yeni bir amiral gemisini almak istemedim. 11 pro max bana göre iPhone’nin zen felsefesinden uzak bir telefon ve yine bana göre xs max iPhone’nin şuan da ki en iyi telefonu.
    Max iyi zaten hocam da XS merak etmiştim
  • 11-09-2020, 00:11:23
    #7
    Batarya performansı için 11 tüm serileri derim diğerleri için yanınızda power ile geziyorsnuz bir kaç aydan sonra
  • 11-09-2020, 00:14:37
    #8
    birazdaha bekleyin 12 çıkmak üzere
  • 11-09-2020, 00:19:35
    #9
    Rodisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birazdaha bekleyin 12 çıkmak üzere
    kesinlikle katılıyorum. yakında 12 çıkacak iphoe