byegcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir cihaz fakat batarya konusunda sizi daha mutlu etmesini istiyorsanız 11 veya xr bakabilirsiniz.
XR çocuk oyuncağı gibi hocam ya çok basit bir telefon, her şeyi yazılımla kapatmışlar açıklarını.