Xs max kullanıyorum, ilk kez yeni bir amiral gemisini almak istemedim. 11 pro max bana göre iPhone’nin zen felsefesinden uzak bir telefon ve yine bana göre xs max iPhone’nin şuan da ki en iyi telefonu.