• 05-09-2020, 14:42:33
    #10
    sivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niteyin olsa kaydolurdun senete girip ne amacliyorsun yada bu bolumu istemeden mi yazdin
    24 tercih listesini de programlama olarak yazdım. 18.ve tek tercihim bu bölümdü o da geldi.
    Arada kaldım, bilmiyorum
  • 05-09-2020, 14:44:20
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Gelişim Üniversitesi Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü kazandım. Bugün kayıtların son günü. Ve pandemi dolayısıyla nerden baksak 1 seneye yakın evde olacağım gibi.
    Haliyle de evde dururken 11k ücret ödemiş olacağım. Babam da git ama Bi faydası vs olacak mı, evde olacaksın o parayı başka türlü değerlendireblrsn diyor. Arada kaldım, ne yapacağım bilmiyorum.
    Yaş geldi 30'a
    Bi yandan Bi diploma olsun istiyorum, Bi yandan evden bu kadar parayı vermek saçma geliyor gibi. Çünkü seneye yine gireceğim sınava.

    Tavsiyeniz nedir
    Para çok ise ver gitsin Paranın piyasada dönmesi lazım.
    Yaş mevzusuna takılma.Ben iki üniversite bitirdim.Kişisel gelişim dışında bir faydasını görmedim.Üniversite okuduğum zamanlarda bizim sınıfta 35 yaşında bir abi vardı .Bir başka bölümde de 50 yaşından biri vardı .O yüzden okumanın yaşı olmaz .Sadece şuna takıl ben burdan ne fayda sağlarım .Dışardan yani kurs yada eğitim seti ile bu verdiklerini öğrenebilirmiyim diye araştır.Eğer dersen ki öğrenemem.O zaman kimseye sormana gerek yok yazılabilirsin.
  • 05-09-2020, 14:44:53
    #12
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuduğun bölüm işine yarayacaksa oku hocam.
    Okuyup yapmayacağım diyorsan boşa para harcama
    Valla bilmiyorum ki hocam. Yarar mı yaramaz mı. Aslında bölüm iyi gibi ama üni de eğitimi, kalitesi vs nedir, ne değildir bilmiyorum bir de uzaktan eğitimde ne kadar ne öğrenebilirm
  • 05-09-2020, 14:47:27
    #13
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para çok ise ver gitsin Paranın piyasada dönmesi lazım.
    Yaş mevzusuna takılma.Ben iki üniversite bitirdim.Kişisel gelişim dışında bir faydasını görmedim.Üniversite okuduğum zamanlarda bizim sınıfta 35 yaşında bir abi vardı .Bir başka bölümde de 50 yaşından biri vardı .O yüzden okumanın yaşı olmaz .Sadece şuna takıl ben burdan ne fayda sağlarım .Dışardan yani kurs yada eğitim seti ile bu verdiklerini öğrenebilirmiyim diye araştır.Eğer dersen ki öğrenemem.O zaman kimseye sormana gerek yok yazılabilirsin.
    İşte bende onu düşünüyorum. Uzaktan ne kadar fayda sağlar, ne elde ederim. Udemy vs gibi platformlardan aldığım eğitimden bir farkı olmaz vs diye
  • 05-09-2020, 14:51:45
    #14
    30 yaşına gelip okumadığına pişman olmadınmı üstadım? Ben şu anda akşam lisesi okuyorum bitsede bir üniversite bende okusam yaşım 30+1 bu arada.
  • 05-09-2020, 14:54:19
    #15
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 yaşına gelip okumadığına pişman olmadınmı üstadım? Ben şu anda akşam lisesi okuyorum bitsede bir üniversite bende okusam yaşım 30+1 bu arada.
    Hocam, tabikşde okumak iyi bişey. ama hatrı sayılır bölüm ve üni olsun istiyorum. Mesela en azından beykent gibi yer bile olsa ona bile razıyım ama bu üni hakkında kafamda soru işaretleri var. Bir de pandemi süreci dolayısıyla evde olmak şüpheleri var.
  • 05-09-2020, 14:58:32
    #16
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bende onu düşünüyorum. Uzaktan ne kadar fayda sağlar, ne elde ederim. Udemy vs gibi platformlardan aldığım eğitimden bir farkı olmaz vs diye
    Ben sana uzaktan eğitimi anlatayım verilen 3-4 adet PowerPoint sunusu... onun dışında video özel ders falan canlı ders hocaya kalmış.

    Bazısı hiç yapmıyor sadece 3-4 sunu veriyor geçiyor. Ödevde istiyolar yapan yapıyor yapamayan başkalarına yaptırıyor süreç öyle işliyor. Yani göstermelik eğitim verilip, göstermelik öğrenci yetiştiriyorlar. Yok uzaktan adam ders yapacak düzenli sen öğreneceksin boş olaylar bizde en çok ders veren adam 4-5 ders yapmıştır koca dönemde ders dediğim (sınav değerlendirmesi falan).

    Şunu diyebilirsin her üniversite aynı değil. Derslere iki Prof. , diğerleride en az dr.öğretim gör. Olan hocalar burda kadra böyleyken ortam böyle özel okulların çoğunda kadro daha rahat tutulur. Tabi bilemeyiz ama ben sana şunun garantisini veririm. 25tl ye alacağın kurs daha çok işine yarar.

    Ama şunu da belirteyim param var diyorsan kayıt ol üniversite üniversitedir. En kötü bi diploman olur. Ama dersen ben seneye de gidebilirim. Seneye gitmen daha doğru olur senin açından. Seneye gitmem diyorsan kaydını yaptır.