Gelişim Üniversitesi Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü kazandım. Bugün kayıtların son günü. Ve pandemi dolayısıyla nerden baksak 1 seneye yakın evde olacağım gibi.
Haliyle de evde dururken 11k ücret ödemiş olacağım. Babam da git ama Bi faydası vs olacak mı, evde olacaksın o parayı başka türlü değerlendireblrsn diyor. Arada kaldım, ne yapacağım bilmiyorum.
Yaş geldi 30'a

Bi yandan Bi diploma olsun istiyorum, Bi yandan evden bu kadar parayı vermek saçma geliyor gibi. Çünkü seneye yine gireceğim sınava.
Tavsiyeniz nedir