• 05-09-2020, 14:32:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Gelişim Üniversitesi Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü kazandım. Bugün kayıtların son günü. Ve pandemi dolayısıyla nerden baksak 1 seneye yakın evde olacağım gibi.
    Haliyle de evde dururken 11k ücret ödemiş olacağım. Babam da git ama Bi faydası vs olacak mı, evde olacaksın o parayı başka türlü değerlendireblrsn diyor. Arada kaldım, ne yapacağım bilmiyorum.
    Yaş geldi 30'a
    Bi yandan Bi diploma olsun istiyorum, Bi yandan evden bu kadar parayı vermek saçma geliyor gibi. Çünkü seneye yine gireceğim sınava.

    Tavsiyeniz nedir
  • 05-09-2020, 14:34:38
    #2
    bende gelişim ingilizce psikoloji bölümünü kazandım hocam bende hazırlık atlasam mı atlamasam mı diye düşünüyorum.
    açılmayacağı kesinleşti mi acaba bilginiz varmı*
  • 05-09-2020, 14:35:06
    #3
    Diplomayı ne için istiyorsunuz tam olarak? Ne işe yarayacak yani.. Eğer çok mühim değilse verilmemesi daha doğru olur. Az bir para değil.
  • 05-09-2020, 14:35:05
    #4
    11k günümüz eğitim için o kadar yüksek değil. Özel kolejler bile 20-30 alıyor. Eğer istiyorsanız okuyun gitsin
  • 05-09-2020, 14:36:57
    #5
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Gelişim Üniversitesi Bilgisayar destekli tasarım ve animasyon bölümü kazandım. Bugün kayıtların son günü. Ve pandemi dolayısıyla nerden baksak 1 seneye yakın evde olacağım gibi.
    Haliyle de evde dururken 11k ücret ödemiş olacağım. Babam da git ama Bi faydası vs olacak mı, evde olacaksın o parayı başka türlü değerlendireblrsn diyor. Arada kaldım, ne yapacağım bilmiyorum.
    Yaş geldi 30'a
    Bi yandan Bi diploma olsun istiyorum, Bi yandan evden bu kadar parayı vermek saçma geliyor gibi. Çünkü seneye yine gireceğim sınava.

    Tavsiyeniz nedir
    Okuduğun bölüm işine yarayacaksa oku hocam.
    Okuyup yapmayacağım diyorsan boşa para harcama
  • 05-09-2020, 14:37:32
    #6
    Hocam baştan sen yazmışsın zaten. Bir diploma olsun diye okula gidilmez. O nedenle sen önce iyi bir düşün ne yapmak istiyorsun. Ona göre seç ve bir yol çiz...
  • 05-09-2020, 14:37:50
    #7
    Bölüm iyi de okulu tavsiye etmiyorum. Dokuz eylül üniversitesinden oraya geçtim (asıl gitmek istediğim yere puan yetmiyo diye oraya mecbur kaldım diyelim.). Şu an yine yatay geçiyorum. Okulu tavsiye etmiyorum ama bölüm güzel. Okula girip ilk dönem ganoyu yüksek tutup kaçabilirsin ama

    Ben öyle yaptım kurtuluyorum oradan. Tek derdi para olan (amenna özel üniversitelerin çoğu öyledir de bunların statüsü bambaşka) ve eğitim kalitesi berbat olan okul.

    Adı gelişim ama kendisi gelişmemiş. Okulun itiraf sayfaları vb. Yerlere bakarsan demek istediğimi anlarsın. Okul pandemi sürecinin başında manşetlere bile çıktı rezillikten...
  • 05-09-2020, 14:37:56
    #8
    Niteyin olsa kaydolurdun senete girip ne amacliyorsun yada bu bolumu istemeden mi yazdin
  • 05-09-2020, 14:38:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence gitme. Etrafta binlerce aynı diplomaya sahip işsizler var. İş hayatına atıl ve sosyal güvencen olsun en azından.