Bölüm iyi de okulu tavsiye etmiyorum. Dokuz eylül üniversitesinden oraya geçtim (asıl gitmek istediğim yere puan yetmiyo diye oraya mecbur kaldım diyelim.). Şu an yine yatay geçiyorum. Okulu tavsiye etmiyorum ama bölüm güzel. Okula girip ilk dönem ganoyu yüksek tutup kaçabilirsin ama
Ben öyle yaptım kurtuluyorum oradan. Tek derdi para olan (amenna özel üniversitelerin çoğu öyledir de bunların statüsü bambaşka) ve eğitim kalitesi berbat olan okul.
Adı gelişim ama kendisi gelişmemiş. Okulun itiraf sayfaları vb. Yerlere bakarsan demek istediğimi anlarsın. Okul pandemi sürecinin başında manşetlere bile çıktı rezillikten...