Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 yaşına gelip okumadığına pişman olmadınmı üstadım? Ben şu anda akşam lisesi okuyorum bitsede bir üniversite bende okusam yaşım 30+1 bu arada.
Hocam, tabikşde okumak iyi bişey. ama hatrı sayılır bölüm ve üni olsun istiyorum. Mesela en azından beykent gibi yer bile olsa ona bile razıyım ama bu üni hakkında kafamda soru işaretleri var. Bir de pandemi süreci dolayısıyla evde olmak şüpheleri var.