Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para çok ise ver gitsin Paranın piyasada dönmesi lazım.
Yaş mevzusuna takılma.Ben iki üniversite bitirdim.Kişisel gelişim dışında bir faydasını görmedim.Üniversite okuduğum zamanlarda bizim sınıfta 35 yaşında bir abi vardı .Bir başka bölümde de 50 yaşından biri vardı .O yüzden okumanın yaşı olmaz .Sadece şuna takıl ben burdan ne fayda sağlarım .Dışardan yani kurs yada eğitim seti ile bu verdiklerini öğrenebilirmiyim diye araştır.Eğer dersen ki öğrenemem.O zaman kimseye sormana gerek yok yazılabilirsin.
İşte bende onu düşünüyorum. Uzaktan ne kadar fayda sağlar, ne elde ederim. Udemy vs gibi platformlardan aldığım eğitimden bir farkı olmaz vs diye