• 26-08-2020, 14:27:13
    #1
    herkese merhaba , kayseri de yaşıyorum sivas cumhuriyet üniversitesi-sosyal hizmetler geldi.Bu bölümü okuyanlar , sivasta yaşayanlar yorum yaparsa çok sevinirim detaylı araştırmasını tabii ki yaptım fakat bu bölümü okuyandan duymakta ısterım . bende sivaslıyım fakat sivasta pek bulunmadım dedıgım gibi kayseri de yaşıyorum.
    Bana göre avantajları
    -akrabalar var
    -aynı üniversiteye çıkan 3 4 arkadaşım var
    -kayseri ye yakın ve bilet fiyatları ucuz
    -bölümün kız erkek oranı çok iyi :d 2019 da 62 öğrencinin 53 ü kız 9 u erkek
    -kampüse yakın
    merak ettiklerim
    şehirde gezilecek nereler var bilmiyorum
    ulaşım imkanı nasıl bi fikrim yok(mesela ne akdar ucretle ne kadar yol gidiliyor.Kayseri de 1 bilet+70 dk aktarma suresı ıle sehrın her yerıne gıdebılırsınız ama bazı sehırler gittiğin uzaklıga göre ucret alıyor acaba sıvasta bu durum nasıl)
    gece hayatı ne durumda (alkol kullanan birisi değilim fakat 7 8 gibi her yerın kapalı olması da can sıkıcı olur)
  • 26-08-2020, 14:30:14
    #2
    -bölümün kız erkek oranı çok iyi :d 2019 da 62 öğrencinin 53 ü kız 9 u erkek

    Sizin bölüm sanırım 4 yıllık ama siz bu bölümü 8 yılda bitirirsiniz
    • Bilisimworld
    • burakmatic
    • EnesBdk
    Bilisimworld, burakmatic, EnesBdk ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2020, 15:06:25
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -bölümün kız erkek oranı çok iyi :d 2019 da 62 öğrencinin 53 ü kız 9 u erkek

    Sizin bölüm sanırım 4 yıllık ama siz bu bölümü 8 yılda bitirirsiniz
    hocam paso erkek olmasından iyidir kıl payı kaçırdım mesela bunun bi üstünde ybs vardıkoskoca bölümde 5 10 kız nedir ya.Ben her yönüyle karşılaştırıyorum şu an
  • 26-08-2020, 15:09:51
    #4
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam paso erkek olmasından iyidir kıl payı kaçırdım mesela bunun bi üstünde ybs vardıkoskoca bölümde 5 10 kız nedir ya.Ben her yönüyle karşılaştırıyorum şu an
    Bölüme gidin hocam anlayacaksınız
  • 26-08-2020, 15:15:57
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bölüme gidin hocam anlayacaksınız
    hocam spoiler verin sürpriz bişey ile karşılaşmayım lütfen .d
  • 26-08-2020, 15:18:48
    #6
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam spoiler verin sürpriz bişey ile karşılaşmayım lütfen .d
    Anı yaşayın gerisini boşverin
    • adampation
    adampation bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-08-2020, 15:20:45
    #7
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merak ettiklerim
    şehirde gezilecek nereler var bilmiyorum
    Hocam İstanbul a en çok göç veren yer Sivas. Sivasa gezilecek yer olsa Sivaslılar İstanbula gelmez😂
    Ne demişler Burası İstanbul Sivasın başkenti😂


    https://youtu.be/e6H51YHsFzQ
  • 26-08-2020, 15:24:07
    #8
    @adampation; Hayırlı olsun hocam, Sivas cumhuriyet üniversitesi mezunuyum sorularınıza yanıt verecek en doğru kişi olabilirim
    1.merakınız için şehirde gezilecek pek bir yer yok bütün şehir merkezini 20 dakika içerisinde yürüyerek gezebilirsiniz,
    2.merakınız için ulaşım çok basit her yere otobüs var diyebilirim 23:30'a kadar otobüs ile ulaşım sonrasında taksi kullanabilirsiniz taksiler fix tarife heryere 15 tl dir (terminal taksilerini kullanmayın fazla ücret alıyorlar).
    3.merakınız için gece hayatı (club, alkollü mekan) açısından sıfır diyebilirim 1 tane kümes kadar mekan dışında hiç bir yer yok, tekeller ise 22:00'a kadar açık, kafe ortamı olarak düşünürseniz çok güzel kafeler mevcut çok gittiğim bi kaç tane yer var isterseniz önerebilirim.
    Sivasta üniversite hayatı ilk başlarda biraz zor gelebilir ancak sonrasında bırakıp gidemeyeceğinize eminim çok seversiniz, en önemli zorluk şehir çok soğuk kesinlikle içlik edinin
    Tek tavsiyemde şu olur üniversite içinde düzenlenen turlar oluyor hepsine kesinlikle katılın hocam.
    Şimdiden başarılar.
  • 26-08-2020, 16:23:05
    #9
    J0kerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @adampation; Hayırlı olsun hocam, Sivas cumhuriyet üniversitesi mezunuyum sorularınıza yanıt verecek en doğru kişi olabilirim
    1.merakınız için şehirde gezilecek pek bir yer yok bütün şehir merkezini 20 dakika içerisinde yürüyerek gezebilirsiniz,
    2.merakınız için ulaşım çok basit her yere otobüs var diyebilirim 23:30'a kadar otobüs ile ulaşım sonrasında taksi kullanabilirsiniz taksiler fix tarife heryere 15 tl dir (terminal taksilerini kullanmayın fazla ücret alıyorlar).
    3.merakınız için gece hayatı (club, alkollü mekan) açısından sıfır diyebilirim 1 tane kümes kadar mekan dışında hiç bir yer yok, tekeller ise 22:00'a kadar açık, kafe ortamı olarak düşünürseniz çok güzel kafeler mevcut çok gittiğim bi kaç tane yer var isterseniz önerebilirim.
    Sivasta üniversite hayatı ilk başlarda biraz zor gelebilir ancak sonrasında bırakıp gidemeyeceğinize eminim çok seversiniz, en önemli zorluk şehir çok soğuk kesinlikle içlik edinin
    Tek tavsiyemde şu olur üniversite içinde düzenlenen turlar oluyor hepsine kesinlikle katılın hocam.
    Şimdiden başarılar.
    beklediğim cevaplardan bırı hocam cok tesekkur ederım bılgıelr ıcın , kafe onerısını de alabilirim .d