Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-bölümün kız erkek oranı çok iyi :d 2019 da 62 öğrencinin 53 ü kız 9 u erkek

Sizin bölüm sanırım 4 yıllık ama siz bu bölümü 8 yılda bitirirsiniz
hocam paso erkek olmasından iyidir kıl payı kaçırdım mesela bunun bi üstünde ybs vardıkoskoca bölümde 5 10 kız nedir ya.Ben her yönüyle karşılaştırıyorum şu an