adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam paso erkek olmasından iyidir kıl payı kaçırdım mesela bunun bi üstünde ybs vardıkoskoca bölümde 5 10 kız nedir ya.Ben her yönüyle karşılaştırıyorum şu an
Bölüme gidin hocam anlayacaksınız