herkese merhaba , kayseri de yaşıyorum sivas cumhuriyet üniversitesi-sosyal hizmetler geldi.Bu bölümü okuyanlar , sivasta yaşayanlar yorum yaparsa çok sevinirim detaylı araştırmasını tabii ki yaptım fakat bu bölümü okuyandan duymakta ısterım . bende sivaslıyım fakat sivasta pek bulunmadım dedıgım gibi kayseri de yaşıyorum.
Bana göre avantajları
-akrabalar var
-aynı üniversiteye çıkan 3 4 arkadaşım var
-kayseri ye yakın ve bilet fiyatları ucuz
-bölümün kız erkek oranı çok iyi :d 2019 da 62 öğrencinin 53 ü kız 9 u erkek
-kampüse yakın
merak ettiklerim
şehirde gezilecek nereler var bilmiyorum
ulaşım imkanı nasıl bi fikrim yok(mesela ne akdar ucretle ne kadar yol gidiliyor.Kayseri de 1 bilet+70 dk aktarma suresı ıle sehrın her yerıne gıdebılırsınız ama bazı sehırler gittiğin uzaklıga göre ucret alıyor acaba sıvasta bu durum nasıl)
gece hayatı ne durumda (alkol kullanan birisi değilim fakat 7 8 gibi her yerın kapalı olması da can sıkıcı olur)