• 21-08-2020, 19:14:40
    #1
    R10 da sürekli iş yapanlar ödemesini nasıl yapıp, nasıl alıyor??

    Iban her seferinde zor ve pahalı olmaz mı??
  • 21-08-2020, 19:16:03
    #2
    hesapno.com kullanıyorum, inceleyin. Güzel bir sistem.
  • 21-08-2020, 19:16:31
    #3
    Banka hesap bilgilerini gönderiyoruz, uygun olan bankaya ödemesini yapıyor karşı taraf. Pahalı derken ?
  • 21-08-2020, 19:17:18
    #4
    RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesap bilgilerini gönderiyoruz, uygun olan bankaya ödemesini yapıyor karşı taraf. Pahalı derken ?
    Hesap işletim ücretini kast ettim
  • 21-08-2020, 19:18:07
    #5
    iban, papara, btc, skrill, btc vs vs. hepsi var hocam.
    pahalı değil, enpara dan farklı bankalara transfer: komisyonsuz.
    ykb de öyle.
    papara'nın gözünü seveyim.
  • 21-08-2020, 19:18:53
    #6
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap işletim ücretini kast ettim
    Para kazanan adam hesap işletim ücretine takılmaz. 8 hesabımız var bizim. Müşteri de hangisi varsa oradan alıyoruz.

    Ama ticaretin çok küçükse Papara kullan.
  • 21-08-2020, 19:19:17
    #7
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap işletim ücretini kast ettim
    2 3 TL pahalı değil hocam bence.
  • 21-08-2020, 19:22:59
    #8
    Enpara Kuveyt Türk(seninbankan) cepteteb ve papara ücretsiz hesap işlem ücreti ödemezsiniz
  • 21-08-2020, 19:24:58
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam enpara, papara gibi güzel alternatifler var, ki genellikle bir çok kişide adını duymadığımız bankalarında hesabı olduğundan sıkıntı olmuyor illa uyuşuyor