R10 da sürekli iş yapanlar ödemesini nasıl yapıp, nasıl alıyor??
Iban her seferinde zor ve pahalı olmaz mı??
Ödeme Yapma ve Alma
9
●225
- 21-08-2020, 19:17:18Hesap işletim ücretini kast ettimRECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-08-2020, 19:18:53Para kazanan adam hesap işletim ücretine takılmaz. 8 hesabımız var bizim. Müşteri de hangisi varsa oradan alıyoruz.Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ticaretin çok küçükse Papara kullan. - 21-08-2020, 19:19:172 3 TL pahalı değil hocam bence.Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle