RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banka hesap bilgilerini gönderiyoruz, uygun olan bankaya ödemesini yapıyor karşı taraf. Pahalı derken ?
Hesap işletim ücretini kast ettim