Konu
Ödeme Yapma ve Alma
21-08-2020, 19:14:40
#1
Argonaut
R10 da sürekli iş yapanlar ödemesini nasıl yapıp, nasıl alıyor??
Iban her seferinde zor ve pahalı olmaz mı??