Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesap işletim ücretini kast ettim
Para kazanan adam hesap işletim ücretine takılmaz. 8 hesabımız var bizim. Müşteri de hangisi varsa oradan alıyoruz.

Ama ticaretin çok küçükse Papara kullan.