• 19-08-2020, 20:13:31
    #1
    Platin üye
    Kendi çapımda sosyal medya tasarımları ve bazı kapak fotoğrafları için kanva kullanıyorum. Oldukça yararlı bir program fakat bununla yapılan bir tasarım satılabilir mi? Grafik sektörü zaten çok hareketli. Rekabet etmek gibi bir amacım yok tasarım yapmaktan zevk alıyorum sadece
    Yapan var mı? Ya da ücretlendirmeler nasıl olur sizce
  • 19-08-2020, 20:15:40
    #2
    10TL ye logo yapmayın da hocam
  • 19-08-2020, 20:17:24
    #3
    Platin üye
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10TL ye logo yapmayın da hocam
    Logo işine hayatta girmem zaten hocam. O profesyonel fikirler ve programlar istiyor. Ben daha ziyade kapak resmi, sosyal medya tasarımı ve benzeri şeylerden bahsediyorum. (Logo yapanlara saygım sonsuz)
  • 19-08-2020, 20:18:45
    #4
    forumda yapıyorlar zaten ****** da falan da yapanlar var fiyatları photoshop ai den farksız
  • 19-08-2020, 20:34:37
    #5
    Platin üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda yapıyorlar zaten ****** da falan da yapanlar var fiyatları photoshop ai den farksız
    denemekten zarar gelmez diyelim o zaman
  • 19-08-2020, 20:34:42
    #6
    Bizim ülkede ve forumda tasarım ile tasarım programlarını çok karıştırıyorlar. Oysa tasarımdaki en gereksiz detay; hangi programla çalıştığındır. Tasarımlar, görsel fikirler taşır. Yani meselenin fikir olduğunu bilmeniz gerekir. Bu perspektiften baktığımızda da programmış yok web sitesiymiş pek önemi kalmıyor. Fikrinizi, düşündüğünüzü nasıl anlatıyorsunuz önemli olan o gibi oluyor.

    not; tasarımcı değilim, daha önce paint dışında tasarım yapmadım.ancak alanında uzman tasarımcılardan edindiğim bilgiler ve gözlemler budur.
  • 19-08-2020, 20:37:19
    #7
    Platin üye
    frhtertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ülkede ve forumda tasarım ile tasarım programlarını çok karıştırıyorlar. Oysa tasarımdaki en gereksiz detay; hangi programla çalıştığındır. Tasarımlar, görsel fikirler taşır. Yani meselenin fikir olduğunu bilmeniz gerekir. Bu perspektiften baktığımızda da programmış yok web sitesiymiş pek önemi kalmıyor. Fikrinizi, düşündüğünüzü nasıl anlatıyorsunuz önemli olan o gibi oluyor.

    not; tasarımcı değilim, daha önce paint dışında tasarım yapmadım.ancak alanında uzman tasarımcılardan edindiğim bilgiler ve gözlemler budur.
    hocam şimdi şöyle bir şey var. Tasarımcı olduğun zaman yaratıcılığının yanı sıra tasarım programlarının artılarını da kullanıyorsun. Tek tek çizim yapabilmek gibi. Ama kanva ile satış yaparsam insanlar gelecek "hazır siteyle yapıyorsun bunu" diyecek. Bu tepkiden çekiniyorum
  • 20-08-2020, 18:35:38
    #8
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi şöyle bir şey var. Tasarımcı olduğun zaman yaratıcılığının yanı sıra tasarım programlarının artılarını da kullanıyorsun. Tek tek çizim yapabilmek gibi. Ama kanva ile satış yaparsam insanlar gelecek "hazır siteyle yapıyorsun bunu" diyecek. Bu tepkiden çekiniyorum
    photoshop da hazır program almak isteyen bahane uydurmaz.
  • 20-08-2020, 18:40:00
    #9
    diyelim yaptın logo, adam örnek diyecek ki logoya şu efekt ver, verebilecek misin?
    adam diyecek ki mesela, arkaplan'a şunu ekle, ekleyebilecek misin?
    mesela sen adama o kadar profesyonel logo yapamayacaksın belki, fakat karşı tarafın istekleri hep olacak.
    etik değil bana göre.