Bizim ülkede ve forumda tasarım ile tasarım programlarını çok karıştırıyorlar. Oysa tasarımdaki en gereksiz detay; hangi programla çalıştığındır. Tasarımlar, görsel fikirler taşır. Yani meselenin fikir olduğunu bilmeniz gerekir. Bu perspektiften baktığımızda da programmış yok web sitesiymiş pek önemi kalmıyor. Fikrinizi, düşündüğünüzü nasıl anlatıyorsunuz önemli olan o gibi oluyor.
not; tasarımcı değilim, daha önce paint dışında tasarım yapmadım.ancak alanında uzman tasarımcılardan edindiğim bilgiler ve gözlemler budur.