frhtertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim ülkede ve forumda tasarım ile tasarım programlarını çok karıştırıyorlar. Oysa tasarımdaki en gereksiz detay; hangi programla çalıştığındır. Tasarımlar, görsel fikirler taşır. Yani meselenin fikir olduğunu bilmeniz gerekir. Bu perspektiften baktığımızda da programmış yok web sitesiymiş pek önemi kalmıyor. Fikrinizi, düşündüğünüzü nasıl anlatıyorsunuz önemli olan o gibi oluyor.

not; tasarımcı değilim, daha önce paint dışında tasarım yapmadım.ancak alanında uzman tasarımcılardan edindiğim bilgiler ve gözlemler budur.
hocam şimdi şöyle bir şey var. Tasarımcı olduğun zaman yaratıcılığının yanı sıra tasarım programlarının artılarını da kullanıyorsun. Tek tek çizim yapabilmek gibi. Ama kanva ile satış yaparsam insanlar gelecek "hazır siteyle yapıyorsun bunu" diyecek. Bu tepkiden çekiniyorum