hocam şimdi şöyle bir şey var. Tasarımcı olduğun zaman yaratıcılığının yanı sıra tasarım programlarının artılarını da kullanıyorsun. Tek tek çizim yapabilmek gibi. Ama kanva ile satış yaparsam insanlar gelecek "hazır siteyle yapıyorsun bunu" diyecek. Bu tepkiden çekiniyorum
photoshop da hazır program

almak isteyen bahane uydurmaz.