EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10TL ye logo yapmayın da hocam
Logo işine hayatta girmem zaten hocam. O profesyonel fikirler ve programlar istiyor. Ben daha ziyade kapak resmi, sosyal medya tasarımı ve benzeri şeylerden bahsediyorum. (Logo yapanlara saygım sonsuz)