• 18-08-2020, 11:27:18
    #10
    Pek onla alakalı bir durum değil. ilk ürünü alıp sonra ödemeyi de tercih edebilir alan kişi. Ayrıca zaten 1 yıl yeni üye sayılmış olmazsınız. Diğer ticaretinizin olmaması çok az etkili. Şahsen o ürüne ihtiyacım varsa çok ona bakmam. 1 aylık üyenin benden daha fazla ticareti olabiliyor yeri geldi mi.

    Sizin ürünlerin de eski popülerliği yok bence. Biraz daha reklam tanıtım, kampanya yapabilirsiniz vs.
  • 18-08-2020, 11:29:57
    #11
    Ne satıyorsun bilgim yok lakin ürünün ilgi çekici, sana özel ise istersen 0 ticaretin olsun isterse 100 fark etmez ama ürünün ilgi çekici değil veya 20 farklı kişi aynı üründen satıyorsa haliyle önce en çok ticaret puanı olana yönelir insanlar.
  • 18-08-2020, 11:32:55
    #12
    Google 1. Sayfa Garantili
    Önce satışı yapmanız, sonra ödemeyi almanız daha mantıklı. Geçtiğimiz gün yeni bir üye ile bu şekilde ticaret yaptık, hiç bir sorun yaşamadık.
  • 18-08-2020, 11:36:12
    #13
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İrili ufaklı en az beş tane ticaret yaparsan herşey daha da kolaylaşmış olur hocam sizin için
    O da güzelmiş, aklımda bulunsun

    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar belki de spin olayının artık işe yaramadığı ve insanların orjinal anlamlı ve okunabilir, okurken sürükleyici metinler aradığını forumdakiler belkide bildiği için olabilir hocam...
    spin altyapınız çoook çoook çok iyi olması lazım.. piyasadakilerden çok iyi olmanız ve bunu da referanslarınız ile göstermeniz gerekir.
    Şuanda spin konusunda ürünümüzü karşılaştırabileceğimiz kadar iyi bir spinner bulunmamakta. Hepsi sadece kelime değiştiriyor. DijiSpin ise cümleyi baz alarak ona göre yeni bir karşılık üretiyor. Örneğin:
    "Bugün hava güzel" cümlesini "Harika bir hava" gibi çevirmektedir. Rakip varsa bekleriz konumuza

    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ticaret yapmak için yıllanmış olmaktan çok işine saygı duymak önemli bence öncelikle , tabiki başlarda bazı hizmetlerinizi hizmet sonrası ödeme şeklin de sunarak güven kazanabilirsiniz
    Çekiliş yaparak 3 üyemize ücretsiz olarak lisans tanımladım. Ayrıca çekilişe katılan herkese 1 günlük lisans tanımlayacağımı söyledim.

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolayı var
    eski üye olan ve puanı yüksek üyeler önce alırlar sonra parayı öderler yorum yaparlar daha sonra para almadan satış yapmazsın.
    Bu serüven ondan sonra böyle gider.
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılı olmayan R10 kuralı: Ödeme aşamasında ticaret puanı yüksek olan ödemeyi son yapar. Nasıl siz güven sıkıntısı çekiyorsanız, karşıdaki da aynı sorunu yaşıyordur. Basit empati ile tüm sorunları çözebilirsiniz. Herhangi bir maduriyet durumunda negatif ticaret puanı verip şikayet konusu açabilirsiniz.
    Tekliflere açığız illa ödemeyi baştan alacağız diye bir şartımız yok (Eski üyeler için). Yazılımımıza güveniyoruz.

    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz çekliş ile duyurmuşsunuz. Ama yanlış duyurmuşsunuz. Satış konunuz üzerinden yapmışsınız. Ben de çeklişi anlamayıp katılmamıştım.

    Çekliş kategorisinde birkaç kişiye daha verin. Yotube'ye videosunu atın. vs vs. Umarım satış yaparsınız.
    Çekiliş konumu da açmıştım. Konuya girenler kaçırmasın diye oradan da belirttim. Sağolun öneriniz için Youtube'u deneyeceğim.
    https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-odul/2468175-973397339733-dijispin-cumle-spinleme-lisans-cekilisi.html
  • 18-08-2020, 11:41:21
    #14
    Saye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsi görüşümü söylemek istiyorum. R10 üyeleri kötü spinler yüzünden bu işlere pek sıcak bakmıyor olabilir. Okunabilirlik çok önemli artık. Eğer sizin scriptini çok iyi ise bunu insanlara kanıtlamanız gerekir, örnek 10dk karışık makaleler alıp video çekebilirsiniz. Şahsi görüşüm, sizin yazılımınızı bilmiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen.
    Sanırım haklısınız bir video hazırlayıp ne kadar düzgün şekilde çalıştığını anlatmam gerek.

    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Merhaba, Ticaret Kazanmak İçin İlk Önce Harcama Yapmanız Gerekiyor 10 TL ve Üzeri Ticaretlerde Ticaret Puanı Gönderiliyor Onu Belirtmek İsterim bende forumda 8 Aydır Varım 9 Ticaret Puanım Yeni Oldu Yani Olay Şu Hocam Burada İnsanlar Ticaret Puanına Göre Yargılanıyor 🤷🏼 Benim Bildiklerim Bunlar Yanlışım Varsa Affola.
    Doğrudur hocam..

    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek onla alakalı bir durum değil. ilk ürünü alıp sonra ödemeyi de tercih edebilir alan kişi. Ayrıca zaten 1 yıl yeni üye sayılmış olmazsınız. Diğer ticaretinizin olmaması çok az etkili. Şahsen o ürüne ihtiyacım varsa çok ona bakmam. 1 aylık üyenin benden daha fazla ticareti olabiliyor yeri geldi mi.

    Sizin ürünlerin de eski popülerliği yok bence. Biraz daha reklam tanıtım, kampanya yapabilirsiniz vs.
    Aslında yanlış spinner ürünleri yüzünden olması gerekenin popülerliğini bitirmiş olabilirler maalesef. Ama incelemelerine fayda var diye düşünüyorum

    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne satıyorsun bilgim yok lakin ürünün ilgi çekici, sana özel ise istersen 0 ticaretin olsun isterse 100 fark etmez ama ürünün ilgi çekici değil veya 20 farklı kişi aynı üründen satıyorsa haliyle önce en çok ticaret puanı olana yönelir insanlar.
    Doğrudur hocam

    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce satışı yapmanız, sonra ödemeyi almanız daha mantıklı. Geçtiğimiz gün yeni bir üye ile bu şekilde ticaret yaptık, hiç bir sorun yaşamadık.
    Anladım, önerilerin çoğu da bu yönde o şekilde konumu güncelleyeceğim..
  • 18-08-2020, 11:54:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hepimizin yaptığını yapın. Sonuçta hepimiz bu foruma geldiğimizde sırf ticaret olsun diye önce iş sonra para şeklinde çalıştık sizde birkaç kişiye işi teslim edin iş bittikten sonra paranızı alın bu şekilde çözülür.
  • 18-08-2020, 12:13:52
    #16
    mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hepimizin yaptığını yapın. Sonuçta hepimiz bu foruma geldiğimizde sırf ticaret olsun diye önce iş sonra para şeklinde çalıştık sizde birkaç kişiye işi teslim edin iş bittikten sonra paranızı alın bu şekilde çözülür.
    Tamamlanmış bir ürünün aylık olarak lisansını satıyorum. R10 eski üyelerine de tavsiyeleriniz üzerine önce kullan sonra öde şeklinde bir düzenleme yaptım.
  • 18-08-2020, 12:29:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Merhaba, Ticaret Kazanmak İçin İlk Önce Harcama Yapmanız Gerekiyor 10 TL ve Üzeri Ticaretlerde Ticaret Puanı Gönderiliyor Onu Belirtmek İsterim bende forumda 8 Aydır Varım 9 Ticaret Puanım Yeni Oldu Yani Olay Şu Hocam Burada İnsanlar Ticaret Puanına Göre Yargılanıyor 🤷🏼 Benim Bildiklerim Bunlar Yanlışım Varsa Affola.
    7 aydır ))
  • 04-09-2020, 22:36:37
    #18
    Durum hala aynı sinirimden gülüyorum