Pek onla alakalı bir durum değil. ilk ürünü alıp sonra ödemeyi de tercih edebilir alan kişi. Ayrıca zaten 1 yıl yeni üye sayılmış olmazsınız. Diğer ticaretinizin olmaması çok az etkili. Şahsen o ürüne ihtiyacım varsa çok ona bakmam. 1 aylık üyenin benden daha fazla ticareti olabiliyor yeri geldi mi.
Sizin ürünlerin de eski popülerliği yok bence. Biraz daha reklam tanıtım, kampanya yapabilirsiniz vs.
r10 ticaret hk.
17
●403
- 18-08-2020, 11:29:57Ne satıyorsun bilgim yok lakin ürünün ilgi çekici, sana özel ise istersen 0 ticaretin olsun isterse 100 fark etmez ama ürünün ilgi çekici değil veya 20 farklı kişi aynı üründen satıyorsa haliyle önce en çok ticaret puanı olana yönelir insanlar.
- 18-08-2020, 11:32:55Önce satışı yapmanız, sonra ödemeyi almanız daha mantıklı. Geçtiğimiz gün yeni bir üye ile bu şekilde ticaret yaptık, hiç bir sorun yaşamadık.
- 18-08-2020, 11:36:12O da güzelmiş, aklımda bulunsunaitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuanda spin konusunda ürünümüzü karşılaştırabileceğimiz kadar iyi bir spinner bulunmamakta. Hepsi sadece kelime değiştiriyor. DijiSpin ise cümleyi baz alarak ona göre yeni bir karşılık üretiyor. Örneğin:TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Bugün hava güzel" cümlesini "Harika bir hava" gibi çevirmektedir. Rakip varsa bekleriz konumuza
Çekiliş yaparak 3 üyemize ücretsiz olarak lisans tanımladım. Ayrıca çekilişe katılan herkese 1 günlük lisans tanımlayacağımı söyledim.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTekliflere açığız illa ödemeyi baştan alacağız diye bir şartımız yok (Eski üyeler için). Yazılımımıza güveniyoruz.CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekiliş konumu da açmıştım. Konuya girenler kaçırmasın diye oradan da belirttim. Sağolun öneriniz için Youtube'u deneyeceğim.EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-odul/2468175-973397339733-dijispin-cumle-spinleme-lisans-cekilisi.html - 18-08-2020, 11:41:21Sanırım haklısınız bir video hazırlayıp ne kadar düzgün şekilde çalıştığını anlatmam gerek.Saye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam..ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yanlış spinner ürünleri yüzünden olması gerekenin popülerliğini bitirmiş olabilirler maalesef. Ama incelemelerine fayda var diye düşünüyorumEkonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocamEvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım, önerilerin çoğu da bu yönde o şekilde konumu güncelleyeceğim..Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-08-2020, 11:54:51Üyeliği durdurulduHocam hepimizin yaptığını yapın. Sonuçta hepimiz bu foruma geldiğimizde sırf ticaret olsun diye önce iş sonra para şeklinde çalıştık sizde birkaç kişiye işi teslim edin iş bittikten sonra paranızı alın bu şekilde çözülür.
- 18-08-2020, 12:13:52Tamamlanmış bir ürünün aylık olarak lisansını satıyorum. R10 eski üyelerine de tavsiyeleriniz üzerine önce kullan sonra öde şeklinde bir düzenleme yaptım.mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

