Hocam hepimizin yaptığını yapın. Sonuçta hepimiz bu foruma geldiğimizde sırf ticaret olsun diye önce iş sonra para şeklinde çalıştık sizde birkaç kişiye işi teslim edin iş bittikten sonra paranızı alın bu şekilde çözülür.
Tamamlanmış bir ürünün aylık olarak lisansını satıyorum. R10 eski üyelerine de tavsiyeleriniz üzerine önce kullan sonra öde şeklinde bir düzenleme yaptım.