İrili ufaklı en az beş tane ticaret yaparsan herşey daha da kolaylaşmış olur hocam sizin için
O da güzelmiş, aklımda bulunsun
merhabalar belki de spin olayının artık işe yaramadığı ve insanların orjinal anlamlı ve okunabilir, okurken sürükleyici metinler aradığını forumdakiler belkide bildiği için olabilir hocam...
spin altyapınız çoook çoook çok iyi olması lazım.. piyasadakilerden çok iyi olmanız ve bunu da referanslarınız ile göstermeniz gerekir.
Şuanda spin konusunda ürünümüzü karşılaştırabileceğimiz kadar iyi bir spinner bulunmamakta. Hepsi sadece kelime değiştiriyor. DijiSpin ise cümleyi baz alarak ona göre yeni bir karşılık üretiyor. Örneğin:
"Bugün hava güzel" cümlesini "Harika bir hava" gibi çevirmektedir. Rakip varsa bekleriz konumuza
Forumda ticaret yapmak için yıllanmış olmaktan çok işine saygı duymak önemli bence öncelikle , tabiki başlarda bazı hizmetlerinizi hizmet sonrası ödeme şeklin de sunarak güven kazanabilirsiniz
Çekiliş yaparak 3 üyemize ücretsiz olarak lisans tanımladım. Ayrıca çekilişe katılan herkese 1 günlük lisans tanımlayacağımı söyledim.
Kolayı var
eski üye olan ve puanı yüksek üyeler önce alırlar sonra parayı öderler yorum yaparlar daha sonra para almadan satış yapmazsın.
Bu serüven ondan sonra böyle gider.
Yazılı olmayan R10 kuralı: Ödeme aşamasında ticaret puanı yüksek olan ödemeyi son yapar. Nasıl siz güven sıkıntısı çekiyorsanız, karşıdaki da aynı sorunu yaşıyordur. Basit empati ile tüm sorunları çözebilirsiniz. Herhangi bir maduriyet durumunda negatif ticaret puanı verip şikayet konusu açabilirsiniz.
Tekliflere açığız illa ödemeyi baştan alacağız diye bir şartımız yok (Eski üyeler için). Yazılımımıza güveniyoruz.
Hocam siz çekliş ile duyurmuşsunuz. Ama yanlış duyurmuşsunuz. Satış konunuz üzerinden yapmışsınız. Ben de çeklişi anlamayıp katılmamıştım.
Çekliş kategorisinde birkaç kişiye daha verin. Yotube'ye videosunu atın. vs vs. Umarım satış yaparsınız.
Çekiliş konumu da açmıştım. Konuya girenler kaçırmasın diye oradan da belirttim. Sağolun öneriniz için Youtube'u deneyeceğim.
https://www.r10.net/r10-cekilis-amp-odul/2468175-973397339733-dijispin-cumle-spinleme-lisans-cekilisi.html