Şikayet konusu açtık hiç bir admin ne yorum yaptı ne pm yoluyla ulaştı anlamadım zaten şikayetçi oldugum arkadaşla konuşuyorduk biz
bir karara bağlanması amacıyla şikayet konusu açtım ben
Adminler Şikayet Konularına Bakmıyorlar Mı ?
9
●254
- 17-08-2020, 11:20:58modları tanımıyorum hocam ilk şikayet konum oldugu içinchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 11:22:51Bu r10 davetiye sistemi kalkmadıkça çok baş ağrır davetiye sistemi kalkarsa bir nebze olsun artık işler farklı yürür
T.C ve telefon doğrulama yapılan üyeler her zaman dürüst olmaya teşvik eder
ne alaka var demeyin çok alakası var gözle görülmüyor
R10 artık büyüyor bence sıradan üye toplama formu gibi artık olmamalı - 17-08-2020, 11:24:53buna yürekten katılıyorum hocam ben ev adresime kadar girdim herşeyim bu forumda kayıtlı şikayet konusu açıyoruz yine üste çıkmaya çalışıyorlar yapacak bir şey yok hocamDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2020, 11:25:10@Mf.Rub; diye etiketleyin hocam konuya. Dahil olurlar.bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@nick yazınca konuda çıkacaktır. - 17-08-2020, 11:26:34sağolun hocam şimdi konuya etiketliyecegimchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle