• 17-08-2020, 11:18:30
    #1
    Şikayet konusu açtık hiç bir admin ne yorum yaptı ne pm yoluyla ulaştı anlamadım zaten şikayetçi oldugum arkadaşla konuşuyorduk biz
    bir karara bağlanması amacıyla şikayet konusu açtım ben
  • 17-08-2020, 11:19:27
    #2
    Bence arabulucu gibi bir rütbede gelsin.
  • 17-08-2020, 11:19:51
    #3
    Adminler bakmıyor, zaten tek admin var o da coşkun hoca.
    Şikayet konularında moderatörler sıra ile bakıyorlar, sıranız gelince bakarlar, mod etiketleyin konuya tabi.
  • 17-08-2020, 11:20:58
    #4
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adminler bakmıyor, zaten tek admin var o da coşkun hoca.
    Şikayet konularında moderatörler sıra ile bakıyorlar, sıranız gelince bakarlar, mod etiketleyin konuya tabi.
    modları tanımıyorum hocam ilk şikayet konum oldugu için
  • 17-08-2020, 11:22:51
    #5
    Bu r10 davetiye sistemi kalkmadıkça çok baş ağrır davetiye sistemi kalkarsa bir nebze olsun artık işler farklı yürür

    T.C ve telefon doğrulama yapılan üyeler her zaman dürüst olmaya teşvik eder

    ne alaka var demeyin çok alakası var gözle görülmüyor

    R10 artık büyüyor bence sıradan üye toplama formu gibi artık olmamalı
  • 17-08-2020, 11:24:06
    #6
    Şikayet konunuzu açtıysanız ilk fırsatta müsait moderator ilgilebecektir.
  • 17-08-2020, 11:24:53
    #7
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu r10 davetiye sistemi kalkmadıkça çok baş ağrır davetiye sistemi kalkarsa bir nebze olsun artık işler farklı yürür

    T c ve telefon girilen üyeler her zaman dürüst olmaya teşvik eder

    ne alaka var demeyin çok alakası var gözle görülmüyor
    buna yürekten katılıyorum hocam ben ev adresime kadar girdim herşeyim bu forumda kayıtlı şikayet konusu açıyoruz yine üste çıkmaya çalışıyorlar yapacak bir şey yok hocam
  • 17-08-2020, 11:25:10
    #8
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    modları tanımıyorum hocam ilk şikayet konum oldugu için
    @Mf.Rub; diye etiketleyin hocam konuya. Dahil olurlar.

    @nick yazınca konuda çıkacaktır.
  • 17-08-2020, 11:26:34
    #9
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Mf.Rub; diye etiketleyin hocam konuya. Dahil olurlar.

    @nick yazınca konuda çıkacaktır.
    sağolun hocam şimdi konuya etiketliyecegim