chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adminler bakmıyor, zaten tek admin var o da coşkun hoca.
Şikayet konularında moderatörler sıra ile bakıyorlar, sıranız gelince bakarlar, mod etiketleyin konuya tabi.
modları tanımıyorum hocam ilk şikayet konum oldugu için