Konu
Adminler Şikayet Konularına Bakmıyorlar Mı ?
17-08-2020, 11:18:30
#1
bycida
Şikayet konusu açtık hiç bir admin ne yorum yaptı ne pm yoluyla ulaştı anlamadım zaten şikayetçi oldugum arkadaşla konuşuyorduk biz
bir karara bağlanması amacıyla şikayet konusu açtım ben