Şikayet konusu açtık hiç bir admin ne yorum yaptı ne pm yoluyla ulaştı anlamadım zaten şikayetçi oldugum arkadaşla konuşuyorduk biz
bir karara bağlanması amacıyla şikayet konusu açtım ben