Bu r10 davetiye sistemi kalkmadıkça çok baş ağrır davetiye sistemi kalkarsa bir nebze olsun artık işler farklı yürür
T c ve telefon girilen üyeler her zaman dürüst olmaya teşvik eder
ne alaka var demeyin çok alakası var gözle görülmüyor
buna yürekten katılıyorum hocam ben ev adresime kadar girdim herşeyim bu forumda kayıtlı şikayet konusu açıyoruz yine üste çıkmaya çalışıyorlar yapacak bir şey yok hocam