En Çok Neyi Özlediniz? R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En Çok Neyi Özlediniz? R10+
13
●
201
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
En Çok Neyi Özlediniz? R10+
1
2
17-08-2020, 00:47:07
#10
JBlackwell
normalleşmeyi.
17-08-2020, 00:50:01
#11
Dijital Ötesi
Meta (FB,IG) & Google Ads
Tedirgin olmamayı
17-08-2020, 00:51:13
#12
neto
Seyircisiz maçlarda hiç çekilmiyor. Şampiyonlar ligi bile halı saha maçı izliyorum gibi geliyor bana.
17-08-2020, 01:14:13
#13
DSajans
Eve gelir gelmez yayılmayı. Telefon cüzdan vs hepsini dezenfekte edip doğru duş modu yordu artık.
17-08-2020, 01:43:51
#14
DijitalDomain
Yıllardır hep aynı şeyi özlüyorum. 90'ları yani çocukluğumu gençliğimi. 90'larda keşke zaman hiç geçmese ve hep o yıllarda kalsaydık...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler