• 17-08-2020, 00:47:07
    #10
    normalleşmeyi.
  • 17-08-2020, 00:50:01
    #11
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Tedirgin olmamayı
  • 17-08-2020, 00:51:13
    #12
    Seyircisiz maçlarda hiç çekilmiyor. Şampiyonlar ligi bile halı saha maçı izliyorum gibi geliyor bana.
  • 17-08-2020, 01:14:13
    #13
    Eve gelir gelmez yayılmayı. Telefon cüzdan vs hepsini dezenfekte edip doğru duş modu yordu artık.
  • 17-08-2020, 01:43:51
    #14
    Yıllardır hep aynı şeyi özlüyorum. 90'ları yani çocukluğumu gençliğimi. 90'larda keşke zaman hiç geçmese ve hep o yıllarda kalsaydık...