Konu
En Çok Neyi Özlediniz? R10+
17-08-2020, 00:51:13
#12
neto
Seyircisiz maçlarda hiç çekilmiyor. Şampiyonlar ligi bile halı saha maçı izliyorum gibi geliyor bana.