Konu
En Çok Neyi Özlediniz? R10+
17-08-2020, 01:43:51
#14
DijitalDomain
Yıllardır hep aynı şeyi özlüyorum. 90'ları yani çocukluğumu gençliğimi. 90'larda keşke zaman hiç geçmese ve hep o yıllarda kalsaydık...