• 17-08-2020, 00:23:33
    #1
    Herkese İyi Forumlar,
    Pandemi sürecinde en çok neyi özlediniz? Ne yapmayı özlediniz?
  • 17-08-2020, 00:24:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cevap gayet basit değil mi?
    Maskesiz gezmek.
  • 17-08-2020, 00:27:03
    #3
    Sevdiğim insanla(rla) vakit geçirmeyi
  • 17-08-2020, 00:27:12
    #4
    ne özledinizde ziyade neyin kıymetini anladık dersek daha doğru olur. Sağlık çalışanlarının kıymetini daha iyi anladım. Herkes bir deliğe saklandığında en ön cephede onlar vardı halada varlar.
  • 17-08-2020, 00:27:29
    #5
    Unuversite ortamında günde 5 saat okey ve batak oynamayı
  • 17-08-2020, 00:27:40
    #6
    Sosyal hayatı özledim yeminlen gına geldi evde ya
  • 17-08-2020, 00:28:34
    #7
    Yakinlarimin Dostun akrabanin kiymetini anladim.Giden Geri Bilmiyor.Kiymet Bilmek Onemli
  • 17-08-2020, 00:31:53
    #8
    Hiçbirşeyi, günlük hayatımda pandemi süreci gibi zaten.
  • 17-08-2020, 00:33:01
    #9
    Babami ve her sabah evden ciktigimda çocuklarimi özlüyorum