• 16-08-2020, 11:05:52
    #1
    Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
  • 16-08-2020, 11:07:24
    #2
    3 adet test yapılıyor diye biliyorum. 3 ude pozitif mi hocam ?
  • 16-08-2020, 11:08:09
    #3
    polisler getiriyor
    bu arada ilaçlar birşeye yaramıyor ki bol bol vitamin alıp su icmeniz gerek
  • 16-08-2020, 11:09:25
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 adet test yapılıyor diye biliyorum. 3 ude pozitif mi hocam ?
    Ben gidip kendim yaptırdım 1 adet, şimdi tekrar gidip yaptırmam mi lazım anlamadım
  • 16-08-2020, 11:09:38
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
    Sağlık bakanligini arayın ve durumu izah edin. İlaç getiriyorlar size.
  • 16-08-2020, 11:09:52
    #6
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    polisler getiriyor
    bu arada ilaçlar birşeye yaramıyor ki bol bol vitamin alıp su icmeniz gerek
    Kimse aramadı, bir şey getirmedi. Hastaneyi aradım kendiniz gelip alın dediler
  • 16-08-2020, 11:10:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
    Geçmiş olsun öncelikle ...Ara hastaneyi ilacımı ya getirin yada bu konuşma kaydını kamuoyu'na açıklama zorunda kalırsınız de.Yumuşak güç her zaman iyidir.
  • 16-08-2020, 11:10:19
    #8
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
    Hocam onlar ece getiriyor zaten bisi yaramıyor.
  • 16-08-2020, 11:13:19
    #9
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gidip kendim yaptırdım 1 adet, şimdi tekrar gidip yaptırmam mi lazım anlamadım
    Yakınlarım hastaneye gittiği zaman 3 adet yapıyorlarmış. İlk test pozitif çıkıyormuş ama diğer 2 test önemliymiş. Onlarda negatif cıkmış.