İlacı nasıl alacağız?
12
●247
- 16-08-2020, 11:05:52Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
- 16-08-2020, 11:09:25Ben gidip kendim yaptırdım 1 adet, şimdi tekrar gidip yaptırmam mi lazım anlamadımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 11:09:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sağlık bakanligini arayın ve durumu izah edin. İlaç getiriyorlar size.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 11:09:52Kimse aramadı, bir şey getirmedi. Hastaneyi aradım kendiniz gelip alın dedilerSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 11:10:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçmiş olsun öncelikle ...Ara hastaneyi ilacımı ya getirin yada bu konuşma kaydını kamuoyu'na açıklama zorunda kalırsınız de.Yumuşak güç her zaman iyidir.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 11:10:19Hocam onlar ece getiriyor zaten bisi yaramıyor.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2020, 11:13:19Yakınlarım hastaneye gittiği zaman 3 adet yapıyorlarmış. İlk test pozitif çıkıyormuş ama diğer 2 test önemliymiş. Onlarda negatif cıkmış.nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle