nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
Geçmiş olsun öncelikle ...Ara hastaneyi ilacımı ya getirin yada bu konuşma kaydını kamuoyu'na açıklama zorunda kalırsınız de.Yumuşak güç her zaman iyidir.