nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba test sonucum pozitif çıktı. Hastaneyi aradım ilaç için, "Gelip kendiniz alacaksınız" dedi. Hastayken ben nasıl gidip alacağım bu ilacı? Toplu taşıma kullanmam lazım, kullansam başkalarına da bulaşabilir. Daha önce başına gelen oldu mu?
Sağlık bakanligini arayın ve durumu izah edin. İlaç getiriyorlar size.