nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben gidip kendim yaptırdım 1 adet, şimdi tekrar gidip yaptırmam mi lazım anlamadım
Yakınlarım hastaneye gittiği zaman 3 adet yapıyorlarmış. İlk test pozitif çıkıyormuş ama diğer 2 test önemliymiş. Onlarda negatif cıkmış.